تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
.:: پروتئین بخورید و هشیار بمانید ! ::
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

.:: پروتئین بخورید و هشیار بمانید ! ::.
خوراکیهایی که باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید و هوش شما را نیز افزایش می دهند. یکی از اولین عملکردهای مغز برای اغلب مردم همین است : کربوهیدراتها به خصوص شکر، خواب آور هستند و غذاهای حاوی پروتئین نسبتا"نشاط آور. وقتی تصمیم دارید که از لحاظ فکری کاملا" هشیار باشید از مصرف آب نبات، کیک، بستنی، شربت یا سریالهای شکری ساده، برنج و انواع غذاهای ماکارونی دار (بدون گوشت، شیر یا سایر غذاهای پروتئین دار) پرهیز کنید.

در عوض، برای بالا بردن سطح هوشیاری خود غذاهای سرشار از پروتئین را به تنهایی و یا همراه با غذاهای شیرین و نشاسته ای مصرف کنید. بهترین غذاهای توصیه شده عبارتند از : غذاهای دریایی کم چرب، سینه بوقلمون، شیرکم چرب، ماست کم چرب و گوشت کم چربی گاو. از آنجا که چربی دیر هضم می شود، خواب آور است و عمل مغز را کند می کند. سایر خوراکیها مثل سبزیجات دارای برگ سبز به نظر می رسد عملی بینابین دارند، یعنی نه تحریک کننده هستند و نه مغز را فعال می کنند.

 


تبلیغات کلیکی
سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 21 آبان 1389برچسب:,:: پروتئین بخورید و هشیار بمانید ! ::, خوراکیهایی که باعث می شوند احساس بهتری داشته باشید و هوش شما را نیز افزایش می دهند, یکی از اولین عملکردهای مغز برای اغلب مردم همین است : کربوهیدراتها به خصوص شکر, خواب آور هستند و غذاهای حاوی پروتئین نسبتا"نشاط آور, وقتی تصمیم دارید که از لحاظ فکری کاملا" هشیار باشید از مصرف آب نبات, کیک, بستنی, شربت یا سریالهای شکری ساده, برنج و انواع غذاهای ماکارونی دار (بدون گوشت, شیر یا سایر غذاهای پروتئین دار) پرهیز کنید, در عوض, برای بالا بردن سطح هوشیاری خود غذاهای سرشار از پروتئین را به تنهایی و یا همراه با غذاهای شیرین و نشاسته ای مصرف کنید, بهترین غذاهای توصیه شده عبارتند از : غذاهای دریایی کم چرب, سینه بوقلمون, شیرکم چرب, ماست کم چرب و گوشت کم چربی گاو, از آنجا که چربی دیر هضم می شود, خواب آور است و عمل مغز را کند می کند, سایر خوراکیها مثل سبزیجات دارای برگ سبز به نظر می رسد عملی بینابین دارند, یعنی نه تحریک کننده هستند و نه مغز را فعال می کنند, ,
ارسال توسط سعيد كريمي

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1074
بازدید دیروز : 457
بازدید هفته : 1531
بازدید ماه : 4725
بازدید کل : 948575
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2







Powered by WebGozar