آمار
تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

۷ ماده غذایی مفید تابستانی






اما اگر بخواهیم از بهترین و مقوی ترین آنها یاد کنیم، نباید از محصولات باغ ها و کشتزارها، در این روزهای گرم غافل شویم. مصرف میوه های خوشمزه و خوش آب و رنگی که با پایان بهار و آغاز تابستان وارد بازار می شوند، می توانند سلامتی و انرژی ما را در این روزهای طولانی و گرم تامین کنند.

در اینجا هفت میوه و سبزی مقوی و خوشمزه به شما پیشنهاد شده است که برای هر فرد، منابعی غنی جهت یک تغذیه مثبت و موثر به حساب می آیند.

کیوی
کیوی سرشار از ویتامین ث است. میزان ویتامین ث موجود در کیوی بیش از نیاز بدن است. این میوه همچنین حاوی مقدار کافی فیبر و آنتی اکسیدان می باشد. کیوی را به تنهایی یا در سالاد میوه استفاده کنید. همچنین اضافه کردن آن به اسموتی های تابستانی بسیار توصیه می شود.

زردآلو
زردآلو از منابع غنی ویتامین آ، ویتامین ث و پتاسیم به حساب می آید. بهترین نوع آن، شیرین و آبدار است و تقریباً در تمام طول تابستان می توانید آن را پیدا کرده و خریداری نمایید. از مصرف زردآلو در این فصل دریغ نکنید. این میوه بین کودکان بسیار پر طرفدار است. زردآلو را می توانید به همراه ماست نیز تناول کنید.

کدو
کدو، بخاطر ویتامین های زیاد و انواع مختلفش در این لیست قرار داده شده است. به گزارش سایت Eating Well، مصرف کدو به عنوان یک اغذیه مقوی و کم چربی، در تابستان بسیار توصیه می شود. همچنین ویتامین آ و ویتامین ث موجود در کدو را نیز نباید از یاد برد. غذاهایی که کدو جزء اصلی آنها است، غذاهایی خوشمزه و شیرین هستن که به سرعت آماده می شوند. علاوه بر این کدو را می توانید به سالاد خود نیز اضافه کنید.

لوبیای چشم بلبلی
این لوبیا منبع خوبی از ویتامین ب ۱ و همچنین فیبر، منیزیم و روی است. اگر می خواهید یک غذای سریع، ساده که از ارزش غذایی نیز بهره مند باشد تهیه کنید، می توانید این لوبیا را آب پز کرده و در سالاد استفاده کنید.

شاهی
به گزارش LiveStrong، شاهی بخاطر خواص شیمیایی و ترکیبات گیاهی خاص عاملی موثر در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها به شمار می رود. میزان آنتی اکسیدان موجود در شاهی های تلخ و سبز، از سیب و کلم بروکلی هم بیشتر است.

شاهی معمولاً می تواند به صورت چاشنی مصرف شود، اما نیویورک تایمز در این مقاله از فواید مصرف شاهی بسیار گفته و یادآور شده که بهتر است در مصرف شاهی خساست به خرج ندهید. این سبزی را می توانید در سوپ ها استفاده کنید و یا از آن به همراه اسفناج در دستورهای آشپزی خاص بهره ببرید.

توت فرنگی
این توت فرنگی های خوشمزه، علاوه بر اینکه یکی از پر طرفدار ترین میوه های تابستانی هستند دارای فواید زیادی برای سلامتی می باشند. مصرف توت فرنگی در تنظیم سطح کلسترول موثر است. همچنین این میوه عاملی برای سفید شدن دندان ها نیز هست؛ چرا که توت فرنگی حاوی اسید مالیک است. آنزیمی که در برخی خمیردندان ها نیز وجود دارد. میزان ویتامین ث موجود در یک توت فرنگی با ویتامین ث موجود در یک پرتقال برابری می کند. توت فرنگی را می توانید پس از شستشو مصرف کنید. همچنین استفاده از آن در تهیه سالاد میوه نیز توصیه می شود.

انجیر
انجیر با وجود حجم کوچکی که دارد، میوه ای مفید و مغذی برای بدن است. به گزارش لُس آنجلس تایمز، پتاسیم موجود در انجیر تا ۸۰ درصد بیشتر از موز است و هضم آن نیز به نسبت بسیار راحت است. علاوه بر این دارای آهن و منیزیم بیشتری در مقایسه با سایر میوه ها است. تمام این ها در میوه ای که تنها ۲۰ تا ۴۰ کالری انرژی دارد قرار گرفته. پس اگر عنوان کامل ترین میوه دنیا را هم به انجیر بدهیم، چندان بی راه هم نگفته ایم. در نهایت توصیه می شود انجیر را به صورت تازه تهیه و مصرف کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 6 مهر 1391برچسب:۷ ماده غذایی مفید تابستانی,
ارسال توسط سعيد كريمي

انتخاب بهترین رنگ لباس بر اساس رنگ پوست و مو




هر چقدر لباس شما خوش دوخت باشد اگر رنگ مناسبی انتخاب نکرده باشید به شما نمی آید . با انتخاب بهترین رنگ لباس ، پوست شما جلوه بهتری می یابد ، درخشش چشمان شما آشکار شده و عالی به نظر می رسید!!!

امسال با مد شدن انواع لباس های رنگی، انتخاب رنگ مناسب سخت تر به نظر می رسد ، البته این مشکل همیشه وجود دارد. چه رنگی به شما می آید ؟ چه رنگی متناسب با پوست شماست ؟
تقریبا همه نگران این مسئله هستند که چگونه به نظر می رسند ، به همین دلیل زمان زیادی صرف انتخاب مدل مو، لوازم آرایش و لباس می شود، اما هر چقدر لباس شما خوش دوخت باشد، اگر رنگ مناسبی انتخاب نکرده باشید به شما نمی آید . با انتخاب بهترین رنگ لباس ، پوست شما جلوه بهتری می یابد ، درخشش چشمان شما آشکار شده و عالی به نظر می رسید . این کار شامل دقت روی رنگ مویتان ، تعیین تن رنگ پوست ، مقایسه رنگ ها در کنار چهره ، استفاده از آنالیز رنگ حرفه ای، و یا پوشیدن رنگ های تک رنگ است . مراحل زیر به شما نحوه انتخاب بهترین رنگ لباس را نشان می دهد.
مراحل تعیین رنگ مناسب :
انتخاب رنگ مناسب بر اساس رنگ موها



بلوندها در طیف های گرم و روشن مثل زردها ، نارنجی ها ومسی ، قهوه ای متمایل به زرد و خاکستری متمایل به قهوه ای عالی به نظر می رسند
افراد دارای مو های تیره می توانند طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سبزها، آبی ها، نارنجی ها ، قهوه ای شکلاتی و صورتی را استفاده کنند.
موقرمزها با رنگ های قهوه ای و نارنجی عالی می شوند ، و همینطور با خاکستری مایل به قهوه ای ، عاجی ها و سبزها
کسانی که موهای خاکستری دارند در رنگ های درخشان مانند قرمز، صورتی ،گوجه ای ، ارغوانی و تن هایی از قبیل آبی روشن، سبز روشن و طلایی خوب به نظر می رسند . سیاه و آبی دریایی نیز خوب است، اما از خاکستری و طوسی، قهوه ای مایل به زرد دوری کنید . به طور کلی،رنگ های روشن ودرخشان را انتخاب کنید
تست ته رنگ پوست شما

ته رنگ پوست شما نقش مهمی درتعیین رنگ مناسب برای شما دارد
پوست نرمه گوش ، پشت دست و یا نوک انگشتتان را محکم فشار دهید .رنگی که برای چند ثانیه بعدی می بینید، ته رنگ پوست شما می باشد
اگرتن های آبی، صورتی، قرمز، بنفش و یا گلگون را می بینید ، شما در رنگ های سرد عالی هستید
اگر تن های هلویی، طلایی، قرمز روشن و گرم و یا تن مرجانی می بینید ، رنگ های گرم بهترین انتخاب شما هستند

رنگ ها ی مختلف را کنار پوست و موی خود مقایسه کنید



انواع پارچه های مختلف رنگی را انتخاب کنید: رنگ های گرم و سرد، مات، تاریک، روشن ...هر یک را در مقابل پوست و مو خود نگه داشته و تست کنید
در فضایی که به خوبی با نور طبیعی روشن شده باشد ، در مقابل یک آینه ایستاده و رنگ هارا یک به یک جلو صورت خود بگیرید
پارچه راطوری جلو خود بگیرید که تا خط گردن و قفسه سینه پوشش داده شود .
چشم خود را ببندید و باز کنید ، در ابتدا متوجه چه چیزی شدید ؟ صورت خودتان و یا رنگ؟
اگر اول صورت خود را دیدید این رنگ ، رنگ مناسبی برای شما است. اگر اول متوجه رنگ شدید رنگ مناسبی برای شما نیست ، باید بدانید که رنگ مناسب رنگیست که در پس زمینه قرار بگیردو صورت شما بیشترمورد توجه باشد .
رنگ های متضاد را تست کنید ، آبی دریایی در مقابل نارنجی و قهوه ای، سفید خالص در برابر آبی . گاهی از طریق رنگ اشتباه رنگ درست را می یابید
رنگ هایی را انتخاب کنید که شما را سالم ، چشمانتان را درخشان و پوستتان را شاداب نشان می دهد
رنگ هایی که شما را زرد ،بی رنگ و رو ، خسته و بی حال و در کل بیمار نشان می دهد را کنار بگذارید .

پالت رنگ ویژه خودتان را پیدا کنید !

اگر نمی توانید بهترین رنگ لباستان را خودتان تشخیص دهید ، کمک حرفه ای بگیرید . می توانید از یک طراح مشاوره بگیرید . او می تواند به شما بگوید چه رنگی به شما می آید و به شما کمک کند تا یک پالت رنگ ویژه خودتان آماده کنید وهنگام خرید لباس همراه داشته باشید (شاید برای شما داشتن پالت رنگ عجیب باشد ولی بهتر است بدانید که در بسیاری از کشورها این یک امر طبیعی است و افراد و شرکت هایی هستند که به طور تخصصی برای تشخیص پالت مناسب رنگ مشاوره می دهند )
تیپ تک رنگ انتخاب کنید

تیپ تک رنگ و یا ترکیب یک تن با انتخاب رنگ هایی هماهنگ با موها نیز خوب است. این کارشما را بلندتر و باریک تر نشان می دهد . این تیپ بیشتر برای موهای غیر خاکستری مناسب است
بلوند ها باید رنگ های زرد ، لیمویی وکرم بپوشند
سبزه ها باید قهوه ای شکلاتی را انتخاب کنند
موقرمز ها باید آجری یا نارنجی انتخاب کنند
 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


ارسال توسط سعيد كريمي

ساطری پلو - غذای محلی استان خراسان





مواد لازم:

برنج: سه پیمانه

هویج: 500 گرم

گوشت چرخ‌کرده: 200 گرم

پیاز متوسط: یک عدد

کشمش پلویی: یک پیمانه

زعفران آب‌کرده: یک دوم پیمانه

روغن: به میزان لازم

طرز تهیه:

ابتدا برنج را که از قبل خیس کرده‌ایم، آبکشی کرده و کنار می‌گذاریم. سپس هویج‌ها را خلالی خرد کرده و تفت می‌‌دهیم.

گوشت را نیز با یک عدد پیاز رنده شده مخلوط و به شکل کوفته ریزه‌های کوچک درست کرده و سرخشان می‌‌کنیم.

آنگاه کشمش‌های شسته شده را تفت داده و تمام مواد تفت داده شده را با هم مخلوط کرده و نیمی از زعفران آب کرده را به آن اضافه می‌‌کنیم.

در مرحله بعد، در قابلمه مورد نظر کمی از برنج آبکشی ریخته و روی آن مقداری از مواد آماده شده را می‌‌ریزیم، این کار را لایه‌لایه تکرار می‌‌کنیم تا برنج و مواد تمام شود، سپس روی آن مابقی زعفران را ریخته و می‌‌گذاریم برنج دم بکشد.

در مرحله آخر‌، هنگامی که برنج دم کشید، روی آن روغن گرم شده را ریخته و در ظرف مورد نظر می‌‌کشیم. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 2 مهر 1391برچسب:ساطری پلو - غذای محلی استان خراسان,
ارسال توسط سعيد كريمي

8 خصوصیت یک مرد واقعی

درس امروز درسی پایه ای و اساسی است، در مورد پایه و اساس مرد بودن است. با کلیه ی اطلاعاتی که در دست دارم، مطمئن هستم که شما بحث درمورد چنین مسائلی را بی فایده می دانید و خواهید گفت چرا وقتی مسائل مهمتری مثل کار و تجارت هست، باید چنین چیزهایی یاد بگیرید.


پاسخ این سوال بسیار ساده است:


برای ساختن یک خانه ی فوق العاده، ابتدا باید یک فونداسیون محکم بسازید تا بتوانید سایر چیزهای زیبا را روی آن قرار دهید. برای ساختن یک مرد بزرگ نیز، نیاز به یک پایه و اساسی استوار و مستحکم است تا بعد بتوانید چیزهای کوچک دیگر را روی آن اضافه کنید.


طی چند سال گذشته به من ثابت شده که اکثر مردها فاقد این فونداسیون و بنیاد هستند تا بتوان به آنها قانون ها و اصول دیگر را آموزش داد. تعاریف بسیاری برای یک مرد وجود دارد و افراد مختلف نظریه های متفاوتی دارند. اما من در اینجا آنچه واقعاً لازم است بدانید را برایتان آورده ام.


ویژگی اول: یک مرد واقعی محکم و قوی است
یک مرد واقعی بخاطر هر چیزی گریه نمی کند، زاری نمی کند، شکایت از چیزی نمی کند، تمارض نمیکند، و لازم نیست هر بار که عطسه کرد به پزشک مراجعه کند. یک مرد واقعی تصمیم می گیرد و با عواقب و نتایج این تصمیمات روزگار می گذراند. یک مرد واقعی مسئولیت اعمال و حرف های خود را بر عهده می گیرد. یک مرد واقعی، محکم و استوار است. و با سختی های زندگی مقابله می کند. یک مرد واقعی خشن و سرسخت است و از خود احساسات نشان نمی دهد. یک مرد واقعی ستون فقرات خانواده است و نمی تواند از خود ضعف نشان دهد. اگر از عنکبوت می ترسید، مسلماً یک مرد واقعی نیستید.


ویژگی دوم: یک مرد واقعی متمرکز است
یک مرد واقعی تفاوت بین مهم بودن چیزی و مهم نبودن آن را می فهمد. یک مرد واقعی وقت خود را صرف کارهای بیهوده ای که هیچ عایدی برای او ندارند، نمی کند. مطمئناً کارهای زیادی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد، اما او باید برای انجام این کارها هم دلیل داشته باشد. یک مرد واقعی خود را روی قدرت، پول و خانواده اش متمرکز میکند. هیچگاه خود را روی سکس متمرکز نمی کند. سکس در نتیجه ی داشتن قدرت، پول و خانواده، خود به خود به سراغش می آید.


ویژگی سوم: یک مرد واقعی، اهمیت خانواده را درک می کند
یک مرد واقعی خانواده اش را قدرتمند نگاه می دارد و به تاریخچه ی خانوادگی خود اهمیت زیادی می دهد. یک مرد واقعی می داند که فرزندانش هدیه ای از جانب خداوند هستند و باید با آنها به خوبی رفتار کند، هرچند هر از گاهی باید برای آنها قوانین و مقرراتی تعیین کند.


ویژگی چهارم: یک مرد واقعی غیبت نمی کند
یک مرد واقعی دهانش را می بندد و اطلاعاتش را درمورد دیگران پیش خود نگاه میدارد. یک مرد واقعی در بحث های هیچ و پوچ شرکت نمی کند و درمورد چیزهایی که از آن اطلاع ندارد و مطمئن نیست حرف نمی زند.


ویژگی پنجم: یک مرد واقعی همیشه سر حرفش هست
هر وقت قولی بدهد، آن را عمل می کند. و اگر بداند که از عهده ی انجام قولی بر نمی آید، هیچوقت حرفش را نمی زند. یک مرد واقعی مردن را به شکستن عهدش ترجیح می دهد. او می داند که حرفش نیز باید به قدرت عملش باشد.


ویژگی ششم: یک مرد واقعی تلاش می کند تا الگو باشد
یک مرد واقعی همیشه به خود و دیگران احترام می گذارد، مگر اینکه مورد بی احترامی قرار گیرد. او الگو و نمونه ای برای پیروان خود و به خصوص فرزندانش است. من هیچوقت کارهایم را به خانه نمی آورم، به همین دلیل فرزندانم من را فقط به عنوان یک پدر میشناسند. شما نیز باید همین کار را بکنید. یک مرد واقعی هیچگاه اجازه نمی دهد که فرزندانش پی به ضعف های او ببرند.


ویژگی هفتم: یک مرد واقعی پول مورد نیازش را خود به دست می آورد
یک مرد واقعی در انتظار صدقات و نیکوکاری های دیگران نمی نشیند. و پول پدرش نیز برای او کفایت نمی کند. او خود در جستجوی روزی خود بر می آید و اگر از پدرانش به او ارثیه ای برسد، به جای هدر دادن آن، ده برابرش می کند.

ویژگی هشتم: یک مرد واقعی زن نما نیست
یک مرد واقعی در گوشهایش گوشواره نمی اندازد و موهایش را بلند نمی کند. روی سینه و شکمش را نمی تراشد. او می داند که به استثنای آرایشگرش، سایر ملزومات و نیازهای بهداشتی او باید توسط یک زن انجام گیرد. یک مرد واقعی باید حداقل سه دست کت و شلوار در کمد داشته باشد و حداقل سه بار در هفته باید کت و شلوار بپوشد. یک مرد واقعی می داند که چطور باید شیک باشد.

درس تمام شد

خوب امروز چه یاد گرفتید؟ یاد گرفتید که قبل از اینکه بخواهید خود را یک مرد بنامید، تکالیف زیادی دارید که باید انجام دهید.
نکته ی دیگری که باید به خصوصیات یک مرد واقعی اضافه کنم این است که: یک مرد واقعی همه چیز را ساده می گیرد. اگر لغات و اصطلاحات قلمبه سلمبه بلد باشد، به ندرت از آنها استفاده می کند و سعی می کند درمقابل افرادی فقط از آنها استفاده کند که تصور می کنند از او بالاتر و برتر هستند.
درس همین جا به اتمام رسید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 30 شهريور 1391برچسب:8 خصوصیت یک مرد واقعی درس امروز درسی پایه ای و اساسی است, در مورد پایه و اساس مرد بودن است, با کلیه ی اطلاعاتی که در دست دارم, مطمئن هستم که شما بحث درمورد چنین مسائلی را بی فایده می دانید و خواهید گفت چرا وقتی مسائل مهمتری مثل کار و تجارت هست, باید چنین چیزهایی یاد بگیرید, پاسخ این سوال بسیار ساده است: برای ساختن یک خانه ی فوق العاده, ابتدا باید یک فونداسیون محکم بسازید تا بتوانید سایر چیزهای زیبا را روی آن قرار دهید, برای ساختن یک مرد بزرگ نیز, نیاز به یک پایه و اساسی استوار و مستحکم است تا بعد بتوانید چیزهای کوچک دیگر را روی آن اضافه کنید, طی چند سال گذشته به من ثابت شده که اکثر مردها فاقد این فونداسیون و بنیاد هستند تا بتوان به آنها قانون ها و اصول دیگر را آموزش داد, تعاریف بسیاری برای یک مرد وجود دارد و افراد مختلف نظریه های متفاوتی دارند, اما من در اینجا آنچه واقعاً لازم است بدانید را برایتان آورده ام, ویژگی اول: یک مرد واقعی محکم و قوی است یک مرد واقعی بخاطر هر چیزی گریه نمی کند, زاری نمی کند, شکایت از چیزی نمی کند, تمارض نمیکند, و لازم نیست هر بار که عطسه کرد به پزشک مراجعه کند, یک مرد واقعی تصمیم می گیرد و با عواقب و نتایج این تصمیمات روزگار می گذراند, یک مرد واقعی مسئولیت اعمال و حرف های خود را بر عهده می گیرد, یک مرد واقعی, محکم و استوار است, و با سختی های زندگی مقابله می کند, یک مرد واقعی خشن و سرسخت است و از خود احساسات نشان نمی دهد, یک مرد واقعی ستون فقرات خانواده است و نمی تواند از خود ضعف نشان دهد, اگر از عنکبوت می ترسید, مسلماً یک مرد واقعی نیستید, ویژگی دوم: یک مرد واقعی متمرکز است یک مرد واقعی تفاوت بین مهم بودن چیزی و مهم نبودن آن را می فهمد, یک مرد واقعی وقت خود را صرف کارهای بیهوده ای که هیچ عایدی برای او ندارند, نمی کند, مطمئناً کارهای زیادی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد, اما او باید برای انجام این کارها هم دلیل داشته باشد, یک مرد واقعی خود را روی قدرت, پول و خانواده اش متمرکز میکند, هیچگاه خود را روی سکس متمرکز نمی کند, سکس در نتیجه ی داشتن قدرت, پول و خانواده, خود به خود به سراغش می آید, ویژگی سوم: یک مرد واقعی, اهمیت خانواده را درک می کند یک مرد واقعی خانواده اش را قدرتمند نگاه می دارد و به تاریخچه ی خانوادگی خود اهمیت زیادی می دهد, یک مرد واقعی می داند که فرزندانش هدیه ای از جانب خداوند هستند و باید با آنها به خوبی رفتار کند, هرچند هر از گاهی باید برای آنها قوانین و مقرراتی تعیین کند, ویژگی چهارم: یک مرد واقعی غیبت نمی کند یک مرد واقعی دهانش را می بندد و اطلاعاتش را درمورد دیگران پیش خود نگاه میدارد, یک مرد واقعی در بحث های هیچ و پوچ شرکت نمی کند و درمورد چیزهایی که از آن اطلاع ندارد و مطمئن نیست حرف نمی زند, ویژگی پنجم: یک مرد واقعی همیشه سر حرفش هست هر وقت قولی بدهد, آن را عمل می کند, و اگر بداند که از عهده ی انجام قولی بر نمی آید, هیچوقت حرفش را نمی زند, یک مرد واقعی مردن را به شکستن عهدش ترجیح می دهد, او می داند که حرفش نیز باید به قدرت عملش باشد, ویژگی ششم: یک مرد واقعی تلاش می کند تا الگو باشد یک مرد واقعی همیشه به خود و دیگران احترام می گذارد, مگر اینکه مورد بی احترامی قرار گیرد, او الگو و نمونه ای برای پیروان خود و به خصوص فرزندانش است, من هیچوقت کارهایم را به خانه نمی آورم, به همین دلیل فرزندانم من را فقط به عنوان یک پدر میشناسند, شما نیز باید همین کار را بکنید, یک مرد واقعی هیچگاه اجازه نمی دهد که فرزندانش پی به ضعف های او ببرند, ویژگی هفتم: یک مرد واقعی پول مورد نیازش را خود به دست می آورد یک مرد واقعی در انتظار صدقات و نیکوکاری های دیگران نمی نشیند, و پول پدرش نیز برای او کفایت نمی کند, او خود در جستجوی روزی خود بر می آید و اگر از پدرانش به او ارثیه ای برسد, به جای هدر دادن آن, ده برابرش می کند, ویژگی هشتم: یک مرد واقعی زن نما نیست یک مرد واقعی در گوشهایش گوشواره نمی اندازد و موهایش را بلند نمی کند, روی سینه و شکمش را نمی تراشد, او می داند که به استثنای آرایشگرش, سایر ملزومات و نیازهای بهداشتی او باید توسط یک زن انجام گیرد, یک مرد واقعی باید حداقل سه دست کت و شلوار در کمد داشته باشد و حداقل سه بار در هفته باید کت و شلوار بپوشد, یک مرد واقعی می داند که چطور باید شیک باشد, درس تمام شد خوب امروز چه یاد گرفتید؟ یاد گرفتید که قبل از اینکه بخواهید خود را یک مرد بنامید, تکالیف زیادی دارید که باید انجام دهید, نکته ی دیگری که باید به خصوصیات یک مرد واقعی اضافه کنم این است که: یک مرد واقعی همه چیز را ساده می گیرد, اگر لغات و اصطلاحات قلمبه سلمبه بلد باشد, به ندرت از آنها استفاده می کند و سعی می کند درمقابل افرادی فقط از آنها استفاده کند که تصور می کنند از او بالاتر و برتر هستند, درس همین جا به اتمام رسید,,
ارسال توسط سعيد كريمي

درخت
نجار، یک روز کاری دیگر را هم به پایان برد ...

آخر هفته بود و تصمیم گرفت دوستی را برای صرف نوشیدنی به خانه اش دعوت کند.

موقعی که نجار و دوستش به خانه رسیدند.قبل از ورود ، نجار چند دقیقه در سکوت جلو درختی در باغچه ایستاد وبعد با دو دستش ، شاخه های درخت را گرفت !

چهره اش بی درنگ تغییر کرد و خندان وارد خانه شد، همسر و فرزندانش به استقبالش آمدند ، برای فرزندانش قصه گفت و بعد با دوستش به ایوان رفتند تا نوشیدنی بنوشند ...

از آنجا می توانستند درخت را ببینند ، دوستش دیگر نتوانست جلو کنجکاوی اش را بگیرد، و دلیل رفتار نجار را پرسید.نجار گفت :

آه این درخت مشکلات من است ! موقع کار ، مشکلات فراوانی پیش می آید ، اما این مشکلات مال من است و ربطی به همسر و فرزندانم ندارد !

وقتی به خانه می رسم ، مشکلاتم را به شاخه های آن درخت می آویزم و روز بعد ، وقتی می خواهم سر کار بروم ، دوباره آنها را از روی شاخه بر می دارم .

جالب این است که وقتی صبح به سراغ درخت می روم تا مشکلاتم را بردارم ، خیلی از مشکلات ، دیگر آنجا نیستند ، و بقیه هم خیلی سبکتر شده اند !!!




سخن روز : مردی که اشتباه نکند، ارزش کارهای بزرگ را نخواهد داشت. ادوارد فیلیپس 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 29 شهريور 1391برچسب:درخت,
ارسال توسط سعيد كريمي

با نگاه کردن به آینه بیماری تان را تشخیص دهید







آیا تا به حال فکر کردید که در روزگارانی که هیچ گونه داروی شیمیایی و هیچ پزشک و متخصصی وجود نداشته است، انسانها چطور زندگی می کردند و چطور به حیاتشان ادامه می دادند؟ امروزه جواب دادن به این سوال شاید راحت به نظر برید، چون همه ما می دانیم که بدن ما این توانایی را دارد که با مکانیزم های مخصوصی در برابر بیماری ها بجنگد و به کمک سیستم دفاعی، جسم ما را از بسیاری از بیماریها مصون نگه دارد.

در حقیت مکانیزم دفاعی بدن ما به گونه ای عمل می کند که بهنگام بروز بیماریها سیگنالهایی را به ما می دهد که اگر به آنها درست نگاه کنیم و به این نشانه ها دقت بیشتری داشته باشیم، می توانیم زودتر پی به نوع و درجه بیماریمان ببریم و برای درمان آنها زودتر دست به کار بشویم.

گاهی این نشانه ها انقدر واضح و ساده هستند که با نگاه کردن به آیینه هم می توانید آنها را ببینید و از بروز مشکلات جدی تر بکاهید. پس خوب به آیینه نگاه کنید تا بیماریهایتان را زودتر کشف کنید .

داخل چشمانتان خوب نگاه کنید
اگر داخل چشمانتان قرمز است و یا به اصطلاح خون انداخته است، احتمالا جزو آن دسته افرادی هستید که از مسکن ها زیاد استفاده می کنید. داروهای مسکن، خون را رقیق می کنند و از لخته شدن خون و ایجاد ورم جلوگیری می کند، اما گر از این داروها زیاد مصرف می کنید باید بدانید که به سختی می توانید از شر قرمزی های چشمانتان خلاص شوید. پس بهتر است هر از گاهی برای کم کردن اثرات دارویی از داروهای گیاهی نیز بعنوان مسکن استفاده کنید.

جلوی آیینه زبانتان را در بیاورید
یک زبان سالم و سلامت، صورتی رنگ است. اگر رنگ زبانتان پریده یا زرد فام است، احتمالا کم خون هستید. کم خونی بیماری است که بیشتر در خانم ها دیده می شود و در حقیقت به این معناست که بدن شما به اندازه کافی گلبول قرمز تولید نمی کند. از نشانه ها و علایم مهم این بیماری احساس خستگی و بی قراری در فرد است. برای پیشگیری از این بیماری و جلوگیری از فقر آهن حتما باید به دکتر مراجعه کنید و از او کمک بگیرید. در این موقعیت است که پزشکان عموما خوردن مواد غذایی پر آهن چون سبزیجات و گوش قرمز را به بیماران توصیه می کنند.

به موهایتان از نزدیک نگاه کنید
اگر در برخی از قسمت های سرتان احساس می کنید موهایتان کم پشت شده است، این می توانید نشانه ای از خوب کار نکردن تیروئید در بدن شما باشد. غده تیروئید، غده است که در روی گردن قرار گرفته و با هورمون هایی که ترشح می کند و حفظ تعادل و تنظیم درجه حرارت بدن موثر است. زمانیکه این غده کم کار می شود می تواند متابولیسم و رشد موها را تحت تاثیر قرار بدهد و باعث کند شدن متابولیسم و رشد موها بشود. جای شکرش باقی است که این نوع از بیماریها راه درمان دارند و به کمک داروهای مخصوص معالجه می شوند.

به پوستتان دست بکشید
زمانی که به پوسستان دست می کشید، زیر انگشتانتان چه حس می کنید؟ اگر زیر انگشتان پوستی خشک و زبری را حس می کنید که با نگاه کردن از نزدیک پوسته ها را روی آن می بینید، این می توانید نشانه ای از کم آبی و یا کمبود چربی در بدن شما باشد. اگر آب و چربی های مفید را از مواد و رژیم غذاییتان حذف کنید بعد از مدتی پوست شما مثل یک کاغذ خشک می شود و در نهایت چروک های زیادی روی آن ایجاد می شود. باید بدانید که این چین و چروک ها به چروک های میانسالی شباهتی ندارد و با مصرف روزانه 8 لیوان آب و یا خوردن ماهی آزاد، فندق و آووکادو می توانید آنها را از بین ببرید.

آیا صورتتان کک و مک یا لک های زیادی دارد؟
در شرایطی که از داروهای ضدباری استفاده می کنید، استروژن موجود در این قرص ها می توانید باعث ایجاد لک ها و چند رنگ شدن پوست شما بشود. این حالت بیشتر در پیشانی، چانه و گونه ها اتفاق می افتد که اگر مصرف قرص ها را قطع کنید به مرور زمان این لک ها کم رنگ می شوند و در نهایت از بین می روند. برای درمان این لک ها می توانید به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

به پاهایتان اینبار از پشت نگاه کنید
وقتی به پشت پاها نگاه می کنید چه می بینید؟ اگر رگ ها پشت پایتان برجسته شده و بثورات بزرگی را در آنها مشاهده می کنید، این حالت می تواند عوارض زانو روی زانو انداختن باشد. اگر عادت دارید بهنگام نشستن زانو را روی زانوی دیگر بیاندازید، باید بدانید در این حالت قسمت پایین پاها تحت فشار قرار می گیرند و باعث پارگی رگ ها می شود. در این شرایط بهتر است مدل نشستن تان را تغییر دهید و یا حداقل اینکه جای پاها را باهم عوض کنید تا فقط به یک پای شما فشار وارد نشود. همچنین آخر شب به مدت 20 دقیقه پاها را بالا بگیرید و اجازه بدهید گردش خون در بدن شما سرعت پیدا کند.

چشم هایتان پف دارد؟
خواب کم و یا خواب زیاد، اعتیاد به مصرف کافئین، استرس و نور چراغهای مصنوعی و همچنین استفاده بی حد و اندازه از کامپیوتر و یا تلویزیون می تواند از عوامل ایجاد پف در چشمها باشد. اگر بعد از گذراندن یک روز پر استرس نمی خواهید فردا صبح با چشمانی پف کرده از خواب بیدار شوید، بهتر است با این دستورالعمل ها گوش بدهید: استفاده از چای ها و جوشانده های گیاهی چون گل آفتابگردان، اسطوخودوس و لیمو ترش که جنبه درمانی ندارند می تواند ورم و پف چشم ها را از بین ببرد. به این منظور باید یک مشت لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید و بعد از 10 دقیقه آن را از صافی بگذرایند و اجازه بدهید سرد شود. 2 عدد پنبه آرایشی را داخل این جوشانده کنید و بعد آن را روی پلک ها قرار بدهید بعد از 10 دقیقه می توایند چشمها را بشویید. برای رفع ورم و پف چشم ها می توانید از کرم های دور چشم که خواص آنتی اکسیدانی دارند استفاده کنید. اما اگر درگیر یک بیماری مزمن هستید حتما باید به پزشک مراجعه کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


ارسال توسط سعيد كريمي

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 74 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2



Alternative content






Powered by WebGozar