آمار
تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

عجیب‌ترین مدل‌های خواستگاری کردن




وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مردها سخت‌ترین وظیفه را بر دوش دارند، باید پا پیش بگذارند از دختر مورد علاقه خود خواستگاری کنند.

در این بین مردانی هستند که برای این که لحظه خواستگاری را به یادماندنی‌تر و شیرین‌تر کنند دست به اقدامات عجیب و غریبی می‌زنند تا بلکه دل محبوب خود را بدست بیاورند و جواب مثبت را از او بگیرند.



خواستگاری در بی وزنی:

یک مرد آمریکایی از دختر مورد علاقه‌اش در کابین یک بوئینگ ٧٥١ در حالی که در فضا شناور بودند، خواستگاری کرد. این مرد جوان به عنوان هدیه تولد نامزد چند ساله‌اش، او را به یک سفر با هواپیمایی که شرایط حاکم در فضا را شبیه سازی می‌کند دعوت و سپس هزاران متر بر فراز دریا و در حالی که هر دو در فضای کابین شناور بودند، از او خواستگاری کرد.



خواستگاری در میان شعله‌های آتش:

تاد، یک بدل‌کار عاشق که به دنبال شیوه جالبی برای گرفتن جواب مثبت از دختر مورد علاقه‌اش بود تصمیم گرفت تا برای این که او را تحت تأثیر قرار دهد از یک سکوی بلند درون یک استخر و در حالی که آتش او را فرا گرفته خود را پرتاب کند. برای این منظور تاد لباس مخصوصی تن کرد و در مقابل چشمان دختر خود را آتش زد و به سرعت از سکو به درون استخر پرید. پس از چند ثانیه تاد صحیح وسالم از استخر بیرون آمد در مقابل چشمان بهت زده ملیسا، زانو زده و از وی تقاضای ازدواج کرد.



خواستگاری در ارتفاع ٦٠٠٠ متری:

ماتئو مارتینز، چتر باز ماهر، از دختر مورد علاقه‌اش در شرایطی که هر دو در ارتفاع ٦٠٠٠ متری از سطح زمین آماده انجام پرش با چتر بودند خواستگاری کرد.



خواستگاری از طریق آگهی بازرگانی:

راند به دنبال رمانتیک‌ترین روش برای خواستگاری از دختر رویاهایش بود و به این فکر افتاد که در بین برنامه تلویزیونی مورد علاقه دوست دخترش ظاهر شود و از او تقاضای ازدواج کند. بنابراین با برنامه مورد علاقه همسرش تماس گرفت و در ازای پرداخت مقداری پول آنها حاضر شدند که برای چند دقیقه تصویر راند را در زمان پخش اگهی‌های بازرگانی به روی آنتن بفرستند.

در ٦ فوریه سال ٢٠٠٦ ملیسا در حال تماشای برنامه خود بود که ناگهان تصویر راند روی صفحه تلویزیون او ظاهر می‌شود و از او سوال معروف "با من ازدواج می‌کنی" را می‌پرسد و ملیسا هم که بسیار ذوق‌زده شده بود همانجا جواب مثبت را می‌دهد. اگر چه راند قادر به شنیدن آن نبود.



خواستگاری مجازی:

برنی پنگ ٢٦ ساله اهل نیوجرسی حدود یک ماه برای برنامه‌ریزی مجدد بازی تلاش کرد و موفق شد که طوری آن را برنامه‌ریزی کند که زمانی که تیمی لی، دختر مورد علاقه‌اش آن را بازی می‌کند و امتیاز بالایی کسب می‌کند یک انگشتر نامزدی صورتی بر روی صفحه به همراه سوال "با من ازدواج می‌کنی" پدیدار شود.

شرکت سازنده این بازی زمانی که متوجه شد برنی بازی آنها این چنین ماهرانه هک کرده نه تنها از وی شکایت نکرد بلکه حاضر شد بخشی از هزینه ازدواج او را متقبل شوند.



خواستگاری با چتر:

شان پالمگرن، یک عاشق خلاق آمریکایی، برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش به تعداد حروف عبارت انگلیسی “will you marry me” چتر خرید و بر روی هر یک، یکی از واژه‌های این جمله را نوشت. سپس آنها را بین تعدادی از دوستان خود پخش کرد. شان از دوست دخترش، بتسی، خواست تا با هم در یک پارک قدم برنند. همین طور که در حال قدم زدن بودند، بتسی چند مرد را دید که همه‌گی زیر آفتاب چتر بالای سر خود گرفته‌اند. او از این اقدام آنها تعجب کرد و اما دیری نپایید که تعجب او تبدیل به احساس شوق فراوان شد. با اشاره شان ناگهان همه چترها پایین آورده شدند و عبارت "با من ازدوج می کنی" را در مقابل چشم‌های بتسی نقش بستند.



استفاده از تام کروز برای خواستگاری:

جائو کارتینر یک تصویربردار است که برای شبکه RTP پرتغال کار می‌کند. وی در فرصتی که تام کروز برای انجام یک مصاحبه در این شبکه حاضر شده بود از او خواست تا از طرف او از سونیا، دختر مورد علاقه‌اش خواستگاری کند. جائو یک کلیپ از تام کروز تهیه کرد و با موافقت RTP این کلیپ از طریق این شبکه پخش شد. در این کلیپ تام کروز از جانب جائو از سونیا خواستگاری کرد.



اجاره یک گروه تئاتر برای بازی صحنه خواستگاری:

یک سرمایه‌دار مشهور اوکراینی برای خواستگاری یک گروه تئاتر را اجاره کردو به کمک آنها نماشنامه‌ای با عنوان "رمانتیک‌ها" تهیه کرد و خود نقش اول آن را بر عهده گرفت. در روز اجرای این نمایش جنادا زالینسکس ٣٦ ساله دختر مورد علاقه خود، ویکتوریا، را به دیدن این نمایش دعوت کرد. جنادا در حالی که یک نقاب به صورت داشت روی صحنه آمد و در حالی که قرار بود عشق خود را به بازیگر زن مقابلش ابراز کند رو به ویکتوریا که در میان تماشاگران نشسته بود کرد و گفت: "دختری که دوست دارم نامش ویکتوریاست و در ردیف ششم نشسته است. ویکتوریا با من ازدواج می‌کنی؟" 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 15 اسفند 1391برچسب:عجیب‌ترین مدل‌های خواستگاری کردن,
ارسال توسط سعيد كريمي

در هنگام ناامیدی موسیقی گوش کنید




اگر چه ماساژ بدن می‌تواند ناامیدی را کاهش دهد، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد یک روش ارزان‌تر، راحت‌تر و موثرتر وجود دارد و آن گوش دادن به موسیقی است.

یک تحقیق جدید نشان می‌دهد ماساژ دادن می‌تواند میزان ناامیدی را در بیماران تا ٥٠ درصد کاهش دهد. اما محققان متوجه شدند گوش‌ دادن به یک موسیقی ملایم و لذت بخش اثر بهتری در کاهش علائم ناامیدی در انسان دارد.

"کارن شرمن" از موسسه تحقیقات سلامت در این باره گفت: پی بردن به این موضوع که گوش دادن به موسیقی می‌تواند تا این اندازه به کاهش علائم ناامیدی در انسان کمک کند، ما را شگفت زده کرد. این موضوع نشان می‌دهد فواید ماساژ دادن بیش‌تر مرتبط به پاسخ آرامش‌بخشی است که بدن دریافت می‌کند.

این اولین بار است که تحقیقاتی در مورد فواید ماساژ در کاهش علائم ناامیدی در بیمارانی که به شدت به این اختلال روحی دچار هستند انجام می‌شود.

برای بررسی این موضوع محققان به ٦٨ بیمار مبتلا به ناامیدی انواع مختلف روش‌های درمانی را تجویز کردند .تعدادی از آنها ١٠ جلسه ماساژ یک ساعتی دریافت کردند و به تعدادی دیگر توصیه کردند که دراز کشیده و به موسیقی ملایم گوش کنند.

در این تحقیقات مشخص شد تقریبا همه این روش‌ها به یک میزان می‌تواند در کاهش علائم ناامیدی در انسان موثر باشند.

شرمن در این باره گفت: به این ترتیب گوش دادن به موسیقی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین روش‌ها در کاهش علائم ناامیدی در بیمارانی که به این اختلال دچار هستند به کار بیاید. گوش دادن به موسیقی بسیار کم‌هزینه است و می‌تواند مانند دیگر روش‌ها به انسان آرامش دهد.

نتایج این تحقیقات در نشریات ناامیدی و افسردگی به چاپ رسیده است. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1391برچسب:در هنگام ناامیدی موسیقی گوش کنید,
ارسال توسط سعيد كريمي

شخصیت شناسی ستارگان متولد ماه تیر

چقدر ستاره​های متولد تیر را می​شناسید؟ آیا آنچه در مورد متولدین تیر می​دانید در خصوصیت​های اخلاقی این ستاره​ها نیز صدق می​کند؟

برترین ها: چقدر ستاره​های متولد تیر را می​شناسید؟ آیا آنچه در مورد متولدین تیر می​دانید در خصوصیت​های اخلاقی این ستاره​ها نیز صدق می​کند؟


نیوشا ضیغمی: هدفمند، شجاع، با محبت







18تیر 1359 (8 جولای 1979)

انسانی قدرشناس و بامحبت است و اگر كسی لطفی به او كند، حتما آن را جبران خواهد كرد:

نیوشا ضیغمی موفقیت و جایگاهش به عنوان بازیگر در سینمای ایران را مدیون آقایان جعفری جوزانی و محمدعلی سجادی می‌داند.


به تقدیر و سرنوشت معتقد است:

ضیغمی می‌گوید: «برای شروع بازیگری به كانون می‌رفتم ولی بازیگری برایم خیلی جدی نبود. شفاف‌تر بگویم تلاش آنچنانی برای بازیگر شدن در آن زمان نكردم و این خواست خدا بود كه وارد این حرفه شدم.»

زندگی شخصی را از زندگی شغلی‌اش جدا می‌داند و هر دو را با هم پیش می‌برد:

نیوشا ضیغمی: من فكر می‌‌كنم كار و پیشرفت یك زن در جامعه هیچ ربطی به موفقیتش در زندگی شخصی و خصوصی‌اش ندارد. خانمی می‌تواند در جامعه موفق باشد كه زندگی شخصی موفق و سالمی داشته باشد.


اعتمادبه‌نفسش قابل تحسین است:

نیوشا ضیغمی علت موفقیتش را در ایمان داشتن به كارهایی كه می‌خواسته انجام دهد می‌داند و اینكه همیشه باور داشته، كاری كه می‌خواهد به سرانجام برساند برایش مهم است و آن را باید انجام دهد. كارم را دنبال می‌كنم و سختی‌ها نمی‌تواند مانع من باشد، چون از شكست نمی‌ترسم پس حتما به نتیجه می‌رسم.»

اعتقادات برایش بسیار ارزشمند است:

نیوشا ضیغمی در سال 90 به مناسبت هفته دفاع مقدس به گلزار شهدای یزد رفت.







پول و ثروت بی‌ارزش‌ترین ملاك‌ها در زندگی‌اش است:

هیچ‌كدام از فعالیت‌های ضیغمی طبق گفته خودش جنبه مالی برای او نداشته و صرفا به دنبال علایقش بوده.

به دنبال زندگی ایده‌آل است:

ضیغمی می‌گوید: اگر فرد به این نتیجه برسد كه هدفش از زندگی چیست و برای چه چیزی زندگی می‌كند و برای خودش آن را مشخص كند، زمانی كه به اولین هدف رسید زیربنایی می‌شود. برای رسیدن او به دومین هدف و... به این ترتیب به ایده‌آلش در زندگی نزدیك می‌شود.

حامی خانواده و اطرافیانش است:

نیوشا ضیغمی در مصاحبه‌ای اعلام كرده: «به عنوان یك خواهر بزرگ‌تر، آینده روشا (خواهر نیوشا) برای من بسیار پراهمیت است. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یك رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از اینكه روشا وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم. من تا به حال بی‌ربط از روشا حمایت نكرده‌ام.»

دوست دارد در هر كاری دستی داشته باشد:

نیوشا ضیغمی علاوه بر بازیگری مدتی است كه وارد كار سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سینمایی شده كه اگر این كار را ادامه دهد طولی نخواهد كشید كه نام او به فهرست تهیه‌كنندگان اضافه می‌شود. علاوه بر اینها، او یك موسسه زیبایی به نام «آدونیس» تاسیس كرده است كه مختص بانوان است. جالب‌تر اینكه نیوشا ضیغمی فارغ‌التحصیل روانشناسی كودك از دانشگاه شهید بهشتی است و جالب‌تر اینكه دیپلم معماری هم دارد.




سام درخشانی ؛ بدشانس، مقتدر، دمدمی مزاج








21 تیر 1353 (11جولای 1973)

نكته‌سنج است و عقایدی والا دارد:

سام درخشانی معتقد است دهه چهارم زندگی یك هنرمند، اوج شكوفایی و بلوغ هنری اوست و بیشتر افرادی كه در دهه دوم و سوم زندگی خود مطرح شدند بعد از این دوره دچار حاشیه می‌شوند و در كل كنار می‌روند.

با مردم روابطی ملایم و موزون دارد و رفیق‌باز است:

سام درخشانی دوران نوجوانی‌اش را بین چهارراه ولیعصر(عج) و كالج گذرانده و در این محله هم به دنیا آمده است. درخشانی درباره دوران نوجوانی‌اش اینچنین می‌گوید: از زمانی كه یادم می‌آید دنبال دوست بوده‌ام. اول با بچه‌های محله و بعد هم چند نفر گروهی تشكیل ‌دادیم كه یك شكل لباس می‌پوشیدند و یك مدل كفش می‌خریدند و من هم مثل همان جوان‌ها بودم.

هیچ‌وقت یادگیری و آموزش را كنار نمی‌گذارد و همیشه تشنه آموزش است:

سام درخشانی خود را از آن دست بازیگرانی می‌داند كه از اجتماعات و محیط پیرامونش خیلی تاثیر می‌گیرد: «خیی وقت‌ها در زندگی روزانه‌ام می‌ایستم تا یك محیط یا اتفاق را از نزدیك ببینم و این دیدن را در بازی‌ام به كار می‌گیریم، من بازیگری را تجربه كردن یك زنگی واقعی می‌بینم.»

به شانس و تقدیر خیلی اعتقاد دارد:

درخشانی، هنگامی كه هنوز معروف نشده بود خود را بدشانس می‌دانست وقتی از او در این‌باره سؤال شد چنین پاسخ داد: «شاید زمانی من این را گفته باشم كه بدشانس هستم ولی مسلما ناشی از بی‌تجربگی و نرسیدن به بلوغ فكری باشد. الان كه اینجا هستم به این دانش رسیده‌ام كه چه خوب شد آن اتفاق در آن زمان برایم پیش نیامد و حالا احساس می‌كنم چقدر خوش‌شانس هستم.»

تاثیرگذار است:

سام درخشانی خودش را فرد تاثیرگذاری معرفی می‌كند كه در هر جمعی كه قرار می‌گیرد دیگران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و می‌گوید: در دوره نوجوانی اگر گروهی داشتیم، رئیس گروه من بودم.

سلیقه‌اش دائم در حال تغییر است:

درخشانی در دوره‌ای از زندگی‌اش نه اهل خواندن كتاب هنری بوده و نه به هنر فكر می‌كرده و همچنین علاقه زیادی هم به خلبانی داشته است و همیشه لباس خلبانی می‌پوشیده تا اینكه رفته‌رفته به تئاتر علاقه پیدا كرده و در دبیرستان به عنوان بهترین بازیگر تئاتر در منطقه شناخته شده است. او مدتی است که یک عطرفروشی تاسیس کرده است.







در حوزه‌ای كه فعالیت می‌كند دوست دارد بهترین باشد و برای رسیدن به آن نیز خیلی تلاش می‌كند:

سام درخشانی دوست دارد مردم او را به عنوان یك بازیگر خوب بشناسند و افرادی كه او را می‌شناسند به دلیل چهره‌، بازی یا حاشیه‌هایش او را به یاد نیاورند.

تشكیل زندگی مشترك برای این شخص مهم و حیاتی است این اتفاق می‌تواند موفقیت‌هایش را بیشتر كند:

سام درخشانی خیلی بچه‌ها را دوست دارد و طبق گفته‌های خودش 5-4 سالی است كه آمادگی ازدواج كردن را دارد اما موقعیتش پیش نیامده است.

شنونده خوبی است و با تمركز به گفته‌های اطرافیانش توجه می‌كند:

سام درخشانی خودش را یكی از بهترین افراد برای درددل كردن می‌داند و می‌گوید:«اگر می‌خواهید درددل كنید پیش من بیایید.»




تام هنكس؛ مهربان، منضبط و مستقل







19 تیر 1336 (9 جولای 1956 )

ا گر حرفه‌ا‌ش را از روی علاقه‌اش پیدا كند، ثروت بزرگی را پیش‌رو دارد:

دستمزد هنكس برای هر كدام از فیلم‌های اخیرش، 20 میلیون دلار بوده است. بازی او در نقش دوست‌داشتنی فارست گامپ، 70 میلیون دلار درآمد برایش به همراه داشت. درآمد ناخالص هنكس برای 31 فیلمی كه بازی كرده، چیزی حدود 3 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود كه از این لحاظ در بین هنرمندان، مقام اول را داراست. همچنین تام تا به حال برنده 2 جایزه اسكار برای بازیگر نقش اول مرد در فیلم‌های «فارست گامپ» و «فیلادلفیا» بوده.

فردی مهربان،‌ خوش‌مشرب و دوست‌داشتنی است:

از تماشاگران فیلم‌های هنكس گرفته تا ستارگان سینمای ایالات متحده، همگی او را دوست دارند. بسیاری از این ستاره‌ها از جمله ویل اسمیت او را الگو قرار می‌دهند و دوست دارند یك زندگی حرفه‌ای مانند او داشته باشند.

تغییرات و تنوع زیاد در زندگی برای این شخص مخرب خواهد بود:

تام هنكس در كتاب خاطراتش از دوران كودكی خود می‌نویسد: تغییر پشت تغییر، همیشه مجبور بودم طبق عادات و سلیقه نامادری‌هایم زندگی كنم، زیرا پدرم 3 بار ازدواج كرد و همسرانش را طلاق می‌داد و با مادر من هم نتوانست بیش از 3 سال زندگی كند. بنابراین از یك سالگی طعم نامهربانی‌های پدر، احساس و رفتار را عوض كرده.

علاقه‌مند به نجوم و حتی به داستان‌های علمی- تخیلی است:

فیلم مستند «ویرانی فوق‌العاده» كه تام هنكس به عنوان تهیه‌كننده، فیلمنامه‌نویس و قصه‌گو در آن فعالیت كرده است از تجربیات سفر انسان به كره ماه حكایت می‌كند. در این فیلم، هنكس با روشی جدید و منحصربه‌فرد تماشاگران را به كره ماه می‌برد و همچنین برای تهیه‌ این فیلم، تام دست به دامن ناسا شده است.

این شخص خواهان استقلال در زندگی است و دوست ندارد زیر سلطه كسی باشد:

تام هنكس بازیگری را از دوران دبیرستان با تئاتر مدرسه‌ای آغاز كرد. رفتار مودبانه و موقرش توجه هر تماشاچی را به سوی خود می‌كشاند. او می‌خواست هرچه زودتر از میان خانواده از هم پاشیده‌اش دور شود و استقلال خود را به دست آورد. از این رو تصمیم گرفت وارد دانشگاه شود و زندگی دانشجویی مستقلی را برای خود دست و پا كند.





از نظم و انضباط خاصی برخوردار است:

تام هنكس در گفت‌وگویی كه با اپرا وینفری داشت گفت: هیچ رمز و راز ویژه و بزرگی در ارتباط با من وجود ندارد. شاید برخی از كارهایی كه انجام می‌دهم به چشم بعضی‌ها عجیب و غریب بیاید و توجهات را به سمت خود جلب كند. اما در كل زمانی كه مشغول كار هستم، انضباط را رعایت می‌كنم و نسبت به آنچه انجام می‌دهم دقیق هستم و عشق و علاقه خاصی به آن دارم و همه تلاشم این است كه كار هنری‌ام را با خلاقیت انجام دهم.

زندگی شخصی‌اش برایش حائز اهمیت است:

تا به امروز هیچ روزنامه‌نگاری نتوانسته وارد خانه هنكس شود و هیچ عكاسی، عكسی از مكانی كه او در ان زندگی می‌كند نگرفته و هیچ وقت خانواده‌اش را در معرض نمایش نگذاشته است. در صورتی كه از جمله هنرمندانی است كه بیشترین همكاری و همراهی را با اهالی مطبوعات و رسانه‌های گروهی دارد. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 5 اسفند 1391برچسب:شخصیت شناسی ستارگان متولد ماه تیر ,
ارسال توسط سعيد كريمي

ازدواجهایی که ریسک بالاتری دارند



زناشویی - مشاوره ها نشان می دهد ازدواجهایی که با شکست روبرو بوده یا در مرحله آشنایی بهم خورده اند وجوه مشترکی زیادی با یکدیگر داشته اند که بر اساس دسته بندی به 8 دسته طبقه بندی می شوند، لذا شایسته است افرادی که جهت آشنایی و ازدواج جزء این دسته بندی ها هستند محتاط تر عمل کنند.


دسته اول: ازدواج هایی که قبل از 25 سالگی آقایان و قبل از 23 سالگی خانم ها صورت پذیرفته

با توجه به عدم ثبات معیار های انتخاب همسر، عدم شناخت فردی و شرایط پیرامون، عدم استقلال فکری، مالی و ضعف تصمیم گیری، انتخابهای احساسی و عدم شناخت کافی از جنس مخالف، این دسته از ازدواج ها یکی از پر ریسک ترین نوع ازدواج ها به شمار میرود و افرادی که در این رده سنی تصمیم به ازدواج و طی مراحل آشنایی دارند لازم است آموزشهای لازم را جهت ارتباط و شناخت صحیح کسب نمایند وبا مشاور و راهنمایی خانواده ها نسبت به آن اقدام نمایند.

دسته دوم: ازدواج به علت نیاز جنسی

اگر چه بخش اعظم دلیل ازدواج مردان میتواند به منظور تامین غریزه جنسی آنها باشد و این حق عرفی و شرعی آنهاست، اما نیاز جنسی نباید تنها دلیل ازدواج باشد چرا که پس ازتامین شدن آن فشارحاصل از شرایط پیرامون زندگی و مسئولیت پذیری و عدم برنامه ریزی میتوانند باعث شکست در ازدواج شود.

دسته سوم: ازدواج تحمیلی

ازدواجهایی که به طرفین از سوی خانواده یا بر اساس رسم و رسومات تحمیل می شود و بعضا ازدواجهای فامیلی میباشند که علاوه بر اینکه درصد شکست در ایندسته از ازدواجها زیاد است، میتواند باعث گسترش خیانت های جنسی و عاطفی زوجین نسبت به یکدیگر شود همچنین باعث سرخوردگی و ضعف در استقلال فکری و تصمیم گیری افراد شود.
اگر چه انسان مجذوب زیبائی ها می شود و نمیتواند به ظواهر بی اهمیت باشد اما از آنجایی که ظاهر در ابعاد مختلف در گذر زمان عادی می شودلذا با توجه به تجارب مشاورین توصیه می شود زیبایی ظاهری در کنار سایر خصوصیات فردی و شخصیتی افراد ملاک انتخاب همسر باشد نه تنها دلیل انتخاب

دسته چهارم: ازدواج هایی که بواسطه ظاهر و موقعیت اجتماعی طرفین صورت میپذیرد

اگر چه انسان مجذوب زیبائی ها می شود و نمیتواند به ظواهر بی اهمیت باشد اما از آنجایی که ظاهر در ابعاد مختلف در گذر زمان عادی می شود و پس از سایر خصوصیات که اکثرا باطنی هستند نمود میکند لذا با توجه به تجارب مشاورین توصیه می شود زیبایی ظاهری در کنار سایر خصوصیات فردی و شخصیتی افراد ملاک انتخاب همسر باشد نه تنها دلیل انتخاب.

دسته پنجم: ازدواجهایی که در آن زن نسبت به مرد برتری دارد

مسئله این نیست که خانم ظرفیت برتری نسبت به آقایان ندارند بلکه یکی از دلایل درونی خانم ها جهت ازدواج نیاز به یک تکیه گاه قوی است پس در ازدواج شایسته است مرد در چند عامل برتری داشته باشد.

1- سن ( بیشتر بودن سن مرد نسبت به زن )

2- وضعیت اقتصادی و وجه اجتماعی ( بالا بودن جایگاه شغلی مرد و درامد وی )

3- قد ( شایسته است مرد از زن بلندتر باشد همچنین در احادیث پیامبر(ص) در مورد ازدواج در این مورد نیز توصیه شده است )

دسته ششم: ازدواج های راه دور

شناخت صحیح یکی از ارکان اصلی جهت انتخاب شایسته همسر است و در شناختهایی که دو طرف نسبت به یکدیگر در فاصله مکانی دوری قرار گرفته اند بخش اعظم ارتباط بوسیله اینترنت، تلفن و یا پیامک صورت میگیرد که این سطح از شناخت نمی تواند قابل اکتفا جهت اتخاذ مهمترین تصمیم زندگی افراد باشد، همانطور که در مشاوره های صورت گرفته این مسئله نمود کرده است لذا حتی المقدور حتی با توجه به شرایط سختی دوری راه در صورتی که دوطرف میل به شناخت و ازدواج دارند لازم است این ارتباط حتما با اطلاع خانواده ها همرا ه باشد و شرایط به گونه ای باشد که دو طرف بعد از هر 10 دفعه مکالمه تلفنی یک دیدار حضوری داشته باشند.

دسته هفتم: ازدواج هایی که دو خانواده دارای دو فرهنگ مختلف هستند

خانواده مهترین نقش در تربیت فرد بازی می کند، اختلافات خانوادگی زمانی بیشتر می شود که دو خانواده آداب و رسوم و فرهنگ مختلفی داشته باشند معمولا این اختلافات شامل: اختلاف ب سر مهریه – اختلاف بر سر مراسم – اختلاف در زمینه دخالت های خانوادگی – اختلاف سلیقه لذا فشار روحی و استرس زیادتری بر طرفین وارد می شود، حتی المقدور شایسته است وصال با خانواده ای هم فرهنگ صورت پذیرد.

دسته هشتم: ازدواجهای اینترنتی

ازدواجهای اینترنتی پدیده ای که روبه افزایش است ومتاسفانه باعث افزایش آمار طلاق شده است، شناخت اینترنتی نمیتواند به هیچ وجه شناختی صحیح باشد و بواسطه تایپ و درج کلمات به سطح مناسبی از شناخت نسبت به فرد مقابل دست یافت از اینرودرصد ریسک در ازدواج های اینترنتی بسیار بسیار بالا میباشد.

همچنین واحد مشاوره پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده، توصیه میکند در هر فرایند و سطح آشنایی اطلاع خانواده ها میتواند در انتخابی منطقی و امن تر تاثیر گذار باشد لذا افراد از ارتباط های پنهانی به منظور شناخت اجتناب کنند. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 30 بهمن 1391برچسب:ازدواجهایی که ریسک بالاتری دارند,
ارسال توسط سعيد كريمي

زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش
من در 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.
از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال 1375 بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.
در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:زندگینامه بهنوش بختیاری از زبان خودش,
ارسال توسط سعيد كريمي

بیوگرافی الهام حمیدی



- متولد 8/9/56 در شهر تهران است و دو برادر دارد که از خودش کوچکتر هستند.
- پدرش در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.
- از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.
- ازدواج کرده است اما همسرش در زمینه هنری فعالیت نمیکند.
- تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.
- یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» آقای رامین لباسچی انتخاب شد.
- مردم او را با «مسافری از هند» میشناسند. او در این سریال نقش پروانه را بازی میکرد.
- بسیار کدبانو و خانه دار است. آشپزیاش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.
- گریم او برای خیلی دور خیلی نزدیک آنقدر خوب انجام شده بود که یکی از همکارانش در نگاه اول او را نشناخته بود و فکر میکرد او از بازیگران بومی است.
- تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.
- بازی در مسافری از هند، در عین حالی که تجربیات فراوانی به همراه داشت از لحاظ روحی تاثیر عمیقی روی او گذاشت به طوری که تا مدتها حس افراد شکست خورده را داشت.
- از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزتا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.
- عاشق صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است. او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است.
- در فیلم سرگیجه هم با کوروش تهامی همبازی بود. علاوه بر تهامی بازیگرانی چون مهدی سلوکی و کامبیز دیرباز هم بازی میکردند.
- اصلا به فوتبال علاقه ای ندارد، طرفدار هیچ کدام از تیمهای کشور نیست اما بازیهای تیم ملی را دنبال میکند.
- از بین کارگردانان، کارهای مجید مجیدی را خیلی دوست دارد. تماشای بچه های آسمان او را به شدت تحت تاثیر قرار داد.
- تماشای فیلم بچه های آسمان آنقدر روی او تاثیرگذار بود که هنگام خروج از سینما دلش میخواسته کفشهایش را در آورد و به افراد نیازمند ببخشد.
- به نظر او خداوند از طریق نشانه ها با انسان حرف میزند اما روزمرگی و غرق شدن در خواسته های مادی زنگاری است که مانع ازدیدن خداوند میشود.
- در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:بیوگرافی الهام حمیدی,
ارسال توسط سعيد كريمي

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 74 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 206
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 943718
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2



Alternative content






Powered by WebGozar