آمار
تبلیغات کلیکی سامانه گوگل پلاس و افزايش بازديد
چتروم جرقه ايراني باكس كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني
گروه اينترنتي جرقه ايراني

21 جمله انرژي زا از آنتوني رابينز





با مرد يا زني ازدواج كنيد كه عاشق صحبت كردن با او هستيد. براي اينكه وقتي پيرتر مي شويد ، مهارتهاي مكالمه اي مثل ديگر مهارتها خيلي مهم ميشوند .


يك به مردم بيش از آنچه انتظار دارند بدهيد و اين كار را با شادماني انجام دهيد .

دو با مرد يا زني ازدواج كنيد كه عاشق صحبت كردن با او هستيد. براي اينكه وقتي پيرتر مي شويد ، مهارتهاي مكالمه اي مثل ديگر مهارتها خيلي مهم ميشوند .

سه همه ي آنچه را كه مي شنويد باور نكنيد، همه ي آنچه را كه داريد خرج نكنيد و يا همانقدر كه مي خواهيد نخوابيد .

چهار وقتي مي گوييد "دوستت دارم" منظورتان همين باشد .

پنج وقتي مي گوييد "متاسفم" به چشمان شخص مقابل نگاه كنيد .

شش قبل از اينكه ازدواج كنيد حداقل شش ماه نامزد باشيد .

هفت به عشق در اولين نگاه باور داشته باشيد .

هشت هيچوقت به رؤياهاي كسي نخنديد . مردمي كه رؤيا ندارند هيچ چيز ندارند .

نه عميقاً و بااحساس عشق بورزيد . ممكن است آسيب ببينيد ولي اين تنها راهي است كه به طور كامل زندگي مي كنيد .

ده در اختلافات منصفانه بجنگيد و از كسي هم نام نبريد .

يازده مردم را از طريق خويشاوندانشان داوري نكنيد .


دوازده آرام صحبت كنيد ولي سريع فكر كنيد .

سيزده وقتي كسي از شما سوالي مي پرسد كه نمي خواهيد پاسخ دهيد ، لبخندي بزنيد و بگوييد "چرا مي خواهي اين را بداني؟"

چهارده به خاطر داشته باشيد كه عشق بزرگ و موفقيتهاي بزرگ مستلزم ريسك هاي بزرگ هستند .

پانزده وقتي كسي عطسه مي كند به او بگوييد "عافيت باشد "

شانزده وقتي چيزي را از دست مي دهيد ، درس گرفتن از آن را از دست ندهيد .

هفده اين سه نكته را به ياد داشته باشيد : احترام به خود ، احترام به ديگران و مسئوليت همه كارهايتان را پذيرفتن

هجده اجازه ندهيد يك اختلاف كوچك به دوستي بزرگتان صدمه بزند .

نوزده وقتي متوجه مي شويد كه كه اشتباهي مرتكب شده ايد ، فوراً براي اصلاح آن اقدام كنيد .

بيست وقتي تلفن را بر مي داريد لبخند بزنيد ، كسي كه تلفن كرده آن را درصداي شما مي شنود .

بيست و يك زماني را براي تنها بودن اختصاص دهيد . 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:21 جمله انرژي زا از آنتوني رابينز با مرد يا زني ازدواج كنيد كه عاشق صحبت كردن با او هستيد, براي اينكه وقتي پيرتر مي شويد , مهارتهاي مكالمه اي مثل ديگر مهارتها خيلي مهم ميشوند , يك به مردم بيش از آنچه انتظار دارند بدهيد و اين كار را با شادماني انجام دهيد , دو با مرد يا زني ازدواج كنيد كه عاشق صحبت كردن با او هستيد, براي اينكه وقتي پيرتر مي شويد , مهارتهاي مكالمه اي مثل ديگر مهارتها خيلي مهم ميشوند , سه همه ي آنچه را كه مي شنويد باور نكنيد, همه ي آنچه را كه داريد خرج نكنيد و يا همانقدر كه مي خواهيد نخوابيد , چهار وقتي مي گوييد "دوستت دارم" منظورتان همين باشد , پنج وقتي مي گوييد "متاسفم" به چشمان شخص مقابل نگاه كنيد , شش قبل از اينكه ازدواج كنيد حداقل شش ماه نامزد باشيد , هفت به عشق در اولين نگاه باور داشته باشيد , هشت هيچوقت به رؤياهاي كسي نخنديد , مردمي كه رؤيا ندارند هيچ چيز ندارند , نه عميقاً و بااحساس عشق بورزيد , ممكن است آسيب ببينيد ولي اين تنها راهي است كه به طور كامل زندگي مي كنيد , ده در اختلافات منصفانه بجنگيد و از كسي هم نام نبريد , يازده مردم را از طريق خويشاوندانشان داوري نكنيد , دوازده آرام صحبت كنيد ولي سريع فكر كنيد , سيزده وقتي كسي از شما سوالي مي پرسد كه نمي خواهيد پاسخ دهيد , لبخندي بزنيد و بگوييد "چرا مي خواهي اين را بداني؟" چهارده به خاطر داشته باشيد كه عشق بزرگ و موفقيتهاي بزرگ مستلزم ريسك هاي بزرگ هستند , پانزده وقتي كسي عطسه مي كند به او بگوييد "عافيت باشد " شانزده وقتي چيزي را از دست مي دهيد , درس گرفتن از آن را از دست ندهيد , هفده اين سه نكته را به ياد داشته باشيد : احترام به خود , احترام به ديگران و مسئوليت همه كارهايتان را پذيرفتن هجده اجازه ندهيد يك اختلاف كوچك به دوستي بزرگتان صدمه بزند , نوزده وقتي متوجه مي شويد كه كه اشتباهي مرتكب شده ايد , فوراً براي اصلاح آن اقدام كنيد , بيست وقتي تلفن را بر مي داريد لبخند بزنيد , كسي كه تلفن كرده آن را درصداي شما مي شنود , بيست و يك زماني را براي تنها بودن اختصاص دهيد ,,
ارسال توسط سعيد كريمي

نکاتی برای نگهداری موهای چرب






موهای چرب، چسبان، کدر، ناخوشایند و واقعاً دردسرساز هستند! و شستشوی مرتب آنها، که به نظر می‌رسد طبیعی ترین واکنش باشد، شرایط را باز هم بدتر می‌کند.

با این حال راه حل هایی برای این موهای چرب و بخت برگشته وجود دارد ….

موهای چرب:
اگر موها چرب باشند، به این علت است که غدد سباسه بیش از حد فعال هستند. فعالیت طبیعی این غدد، ترشح لایه ای از چربی برای محافظت از پوست در مقابل تهاجمات است. زمانی که این غدد از کنترل خارج می‌شوند و بیش از حد فعالیت می‌کنند، تمام طول موها چرب می‌شوند.
بنابراین برای بهتر کردن شرایط، همه به شستن عمیق موها اقدام می‌کنند. اما این کار اشتباه است، هر گونه حمله ای به پوست، غدد سباسه را تحریک می‌کند و آنها هم به نوبۀ خود فعالیت شان را دو برابر می‌کنند .

شامپو زدن : تکنیکی مناسب برای مبارزه با موهای چرب
بسیار شنیده می‌شود که بهترین راه حل برای موهای چرب، استفاده از شامپو است. فرمول های مخصوصی می‌توانند مفید باشند، اما حواس تان باشد، آنها هم مانند محصولات فعال دیگر، نباید بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرند. ترجیحاً یک شامپوی روزانه، با PH خنثی را جایگزین کنید.

روشی که با استفاده از آن موهای تان را می‌شویید، نیز در چرب شدنش مؤثر خواهند بود. اگر موهای چربی دارید، این چند توصیۀ مهم برای شامپو زدن را به خاطر داشته باشید:

1 - ماساژ پوست سر خوشایند است اما این کار غدد سباسه را تحریک می‌کند. فقط مالیدن سرتان به آهستگی، برای تمیز شدن آن، کفایت می‌کند.

2 - “ماندن شامپو” بر روی سر بیش از یک دقیقه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. بهتر است موها را بشویید، سپس فقط آب کشی نمایید!

کدام محصولات مراقبتی با موهای چرب در تضاد هستند؟
اولین توصیه این است که از خیر این محصولات بگذرید. محصولاتی برای جلوگیری از پیچ و تاب خوردن، صاف شدن، و یا کمک به به فر شدن مو، اغلب حاوی موادی هستند، که یک لایۀ نازک چربی از خود به جا می‌گذارند.
در عوض یک سری از محصولات با فرمول های ویژه، به عنوان نرم کننده برای موهای چرب وجود دارند. آنها بدون سنگین کردن، از موها مراقبت می‌کنند و حاوی موادی هستند که تولید سبوم را تنطیم می‌نمایند. اما حواس تان باشد که بعد از مصرف آنها، موها را به خوبی آب کشی کنید.

اگر راه حل های 100% طبیعی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید ماسک خاک رس سبز را امتحان کنید که اپیدرم را پاک سازی می‌کند. محصولات کاملی نیز وجود دارد، اما خاک رس سبز طبیعی و بدون ناخالصی بهتر است.
کافی است آن را با کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید، سپس می‌توانید آن را روی سرتان پهن کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند، کمی پوستۀ سر را می‌ساید، به همین خاطر نباید این کار را دوباره انجام دهید.
و در آخر، عصارۀ این گیاهان نیز برای موهای چرب توصیه می‌شوند:
سدر
سرو
اکالیپتوس حاوی جوهر نعناع خشک
سرو کوهی
برگ بو
و مورد سبز
فایدۀ این عصاره های طبیعی این است که حاوی مواد مراقبتی نیستند: فقط کافی است عصارۀ این گیاهان را به آخرین آب آبکشی موهای تان اضافه کنید.
چند قطره عصارۀ گیاهی را در یک بطری یک لیتری که پر از آب شده، بریزید، سپس به خوبی تکانش دهید تا مخلوط شود سپس آن را روی تمام موهای تان بپاشید.
 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:نکاتی برای نگهداری موهای چرب,
ارسال توسط سعيد كريمي

طرز تهیه آش یخ





مواد لازم برای 4 تا 6 نفر :
ماست ترش (محلی) : 500 گرم
یخ : به میزان لازم
سبزی ( تره، جعفری، ترخون، گشنیز، برگ چغندر ) : به میزان لازم
برنج : 100 گرم
سیر رنده شده : 2 حبه
نمک و فلفل : به میزان لازم

طرز تهیه :
برنج را که حدود 3 ساعت خیس نموده‏ اید به همراه سبزی و نمک و فلفل و 1 لیتر آب، روی حرارت قرار دهید تا کاملا پخته شود.
سپس وقتی برنج به حالت شیربرنج در آمد، سیر را در آش رنده کرده و شعله را خاموش کنید تا آش سرد شود.
آش را در یخچال نگه داری نمایید و هر زمان که میل داشتید یک ملاقه از آن را با 2 ملاقه ماست ترش ترکیب نموده، یخ خرد شده را داخل آن بریزید و میل کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:طرز تهیه آش یخ ,
ارسال توسط سعيد كريمي

چطور یک رابطه شکست‌ خورده را ترمیم کنید




خیلی وقت‌ها روابطمان با شکست مواجه می‌شوند. اگر بخاطر کاری که یکی از شما انجام داده یا حرفی که زده، سوءتفاهمی اتفاق بیفتد، می‌تواند رابطه را با شکست روبه‌رو کند.

خوشبختانه چیزهای شکسته شده قابل ترمیم هستند. البته گاهی‌اوقات. وقتی رابطه‌ای خاتمه می‌یابد، باید اول از خودتان سوال کنید آیا این رابطه ارزش نجات دادن را دارد؟ آیا واقعا می‌خواهید آن رابطه را ادامه دهید؟ آیا طرفتان همان کسی است که بخواهید با او بمانید؟ اگر اینطور نیست، پیشنهاد می‌کنیم برای ترمیم رابطه‌تان با او، وقت نگذارید.

از طرف دیگر، اگر برای دوستی و رابطه با آن فرد ارزش قائل هستید و آن رابطه برایتان اهمیت دارد، پس باید به هر طریق ممکن تلاش لازم برای ترمیم آن رابطه را صرف کنید.

سوال اینجاست که چطور باید این کار را انجام دهید؟ اولین کاری که باید بکنید این است که با آن فرد تماس بگیرید و بگویید که برای دوستی با او ارزش قائل هستید و دوست دارید که در این رابطه با او حرف بزنید. برای او توضیح دهید که می‌خواهید سوءتفاهمات را از بین ببرید، حال تقصیر هر کدام از شما بوده باشد. وقت مشخص کردن مقصر نیست، وقت آن است که درکتان را بالا ببرید و به هر راهی که شده برای برقراری یک گفتگو و ارتباط عمیق‌تر زمان بگذارید.

اول اجازه دهید طرف‌مقابلتان نظراتش را مطرح کند. کاری کنید که بفهمد نظراتش برای شما اهمیت دارد. این را خیلی واضح با گفتن، "واقعاً دوست دارم دوباره نظرت را در مورد این موضوع بدانم و قول می‌دهم که حرفت را قطع نکنم چون فکر کنم دفعه قبل وقت کافی برای اینکه همه حرفت را بزنی در اختیارت قرار ندادم" نشان دهید. با این روش، باعث می‌شوید طرف مقابلتان بفهمد که حرف‌هایش برای شما مهم است. وقتی حرف‌های او تمام شد، نوبت شماست که پاسخ دهید.

اولین پاسخ شما باید این باشد که حرف‌هایش را کاملاً فهمیده‌اید و به هیچ‌وجه بعد از آن نباید از کلمه "اما" استفاده کنید. زیرا آوردن این واژه، بخش اول جلمه‌تان را منفی خواهد کرد. استفاده از کلمه "اما" نشان می‌دهد که واقعاً به حرف‌های او گوش نمی‌کرده‌اید و فقط منتظر بوده‌اید که نوبت حرف زدن خودتان شود. می‌توانید جمله اولتان را با چنین جمله‌ای دنبال کنید: "چیزی که درمورد حرفهایت خیلی جالب است یا مهم است یا ..." یا "حرفهایت کاملاً درست هستند و دوست دارم اضافه کنم که..."

از به کار بردن کلمات یا جملات منفی‌کننده مثل "چطور می‌توانستی چنین کاری کنی؟" خودداری کنید.

یک روش خوب دیگر این است که سوال بپرسید: "نظرت درمورد اینکه فردا همدیگر را ملاقات کنیم و درمورد آینده رابطه‌مان حرف بزنیم، چیست؟"، "آیا می‌توانی جزئیات بیشتری درمورد این موضوع مطرح کنی؟" و ... سوالاتی که به باز کردن و روشن کردن هر چه بیشتر این سوءتفاهم کمک کند.

سعی کنید حرف‌هایتان را به طور کامل در این گفتگو مطرح کنید. گاهی اوقات وقتی هر دو طرف فرصت بیان همه حرف‌هایشان را به دست می‌آورند، خودبه‌خود مشکلات و سوءتفاهمات رابطه از بین رفته و رابطه ترمیم می‌شود. حداقل می‌تواند شروع خوبی برای ترمیم رابطه باشد.

وقتی همه اطلاعات لازم را در دسترس داشته باشید، راحت‌تر می‌توانید یک راه‌حل برای داشتن رابطه‌ای بهتر در آینده پیدا کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول

ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 3 شهريور 1391برچسب:چطور یک رابطه شکست‌ خورده را ترمیم کنید ,
ارسال توسط سعيد كريمي

7 نکته مهم در عضله سازی مردان لاغر اندام






اگر از کودکی لاغر بوده‌اید، شاید نتوانید در عرصه پرورش‌اندام موفق شوید اما مطمئناً می‌توانید عضله‌سازی کنید. یک مزیت اندام شما این است که درصد چربی پایینی دارید و وقتی می‌خواهید عضله‌سازی کنید، بدنی کاملاً تفکیک شده و خط‌دار خواهید ساخت که مردان حجیم‌تر معمولاً حسرت آن را می‌خورند.

در زیر به 7 نکته‌ای که می‌تواند برای عضله‌سازی به شما کمک کند اشاره می‌کنیم:

1 - مکمل‌های غذایی و تمرینی
شما می‌توانید به طور طبیعی مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خود را از مواد غذایی تامین کنید. اما اگر بخواهید کمی به حجم بدن خود اضافه کنید و به‌ اندازه‌ای ورزش می‌کنید که از سوخت بدنتان استفاده می‌کند، نیاز به کمک گرفتن از مکمل‌‌های غذایی دارید.

برای بالا بردن مقدار کالری‌ها و پروتئین‌های مصرفی خود، مصرف پودر پروتئین اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید دچار ناراحتی معده‌ای که معمولاً در اثر خوردن پودرهای پروتئین ایجاد می‌شود نشوید، هر پودر پروتئینی که به دستتان رسید را مصرف نکنید. سعی کنید نوعی را انتخاب کنید که فاقد سویا و ذرت اضافه، شیرین‌کننده مصنوعی و مواد کمکی گوارش مثل آنزیم‌های گوارشی و پروبیوتیک‌ها باشد.


سایر مکمل‌هایی که می‌تواند به افراد لاغراندام برای بالا بردن حجم عضلات کمک کند، عبارتند از:
کراتین : 0.3 گرم به ازای هر کیلوگرم به مدت 7-5 روز مصرف 5 گرم در روز
کارنیتین : 750 میلی‌گرم، 2000 میلی‌گرم در روز، در دو دوز
سیترولین : 8-6 گرم، 60-30 دقیقه قبل از تمرین
بتا آلانین : 5-2 گرم، 6-30 دقیقه قبل از تمرین


هیچیک از این مکمل‌ها جایگزین تمرین سنگین و منظم نیست اما می‌تواند به بالا بردن نتیجه شما کمک کند.

2 - تغذیه منظم
بدنسازی ورزشی بسیار گلیکولیتیک است و این یعنی مقدار زیادی کربوهیدرات می‌سوزاند. به همین دلیل، نباید بدون خوردن حداقل 600-300 کالری غذای حاوی کربوهیدرات دو تا سه ساعت قبل از تمرین، هیچگونه تمرین عضله‌سازی انجام دهید. این غذاها شامل سیب‌زمینی، برنج، نان و سایر منابع سالم کربوهیدرات می‌باشد. اگر بعد از تمرین نیز یک غذای مشابه بخورید، می‌توانید زودتر سایزتان را افزایش دهید زیرا عضلاتتان بعد از تمرین به سرعت قندها را جذب می‌کنند.

علاوه‌ بر این، زمانبندی پروتئین مصرفیتان با چندین وعده سبک 25-20 گرمی در طول روز برای عضله‌سازی بسیار موثرتر است تا مصرف یک وعده پودر پروتئین در ابتدا و انتهای روز.

آخر اینکه مردان لاغر اندامی که سعی در عضله‌سازی دارند حتماً باید یک وعده قبل از تمرین، یک وعده بعد از تمرین و حداقل چهار تا پنج وعده دیگر غذایی در طول روز داشته باشند. ممکن است تصور کنید با این وضعیت غذای مصرفیتان خیلی زیاد خواهد شد اما اگر لاغر هستید، برای عضله‌‌ سازی لازم است.

3 - مصرف آمینواسیدها
یک راز بزرگ درمیان بدنسازان مکملی به نام " آمینواسیدهای زنجیره‌ای شاخه‌دار " ( BCAA ) می‌باشد. اینها نوعی اجزای سازنده پروتئین هستند که طی تمرین به سرعت توسط عضلات جذب می‌شوند. این مکمل ارزان و به راحتی قابل‌تهیه است و مصرف آن هیچگونه ناراحتی برای معده ایجاد نمی‌کند، چه قبل و چه بعد از تمرین و به طرز قابل‌توجهی عضله‌سازی را تقویت می‌کنند.

بدون وجود آمینو اسید در جریان خونتان، نباید برای افزایش حجم تمرین کنید و از آنجاکه هضم استیک طی تمرینات سخت دشوار است، BCAA‌ ها جایگزین بسیار خوبی به شمار می‌روند. برای افزایش سریع حجم عضله، باید 20 - 10 گرم BCAA قبل از تمرین و بعد هر 90 - 60 دقیقه طی تمرین مصرف شود.

4 - مصرف گوشت
این توصیه شاید چندان مطلوب حال مردان لاغر اندامی که گیاهخوار هستند نباشد اما گوشت فیبر عضلات است و سرشار از چربی، پروتئین و مواد متشکل هورمونی است که به شما برای افزایش سریع حجم کمک می‌کند. با اینکه شاید بتوانید پروتئین کافی از گیاهان به بدن خود برسانید اما رژیم‌های گیاهخواری برای بدنسازی بسیار دشوار است و حجم موادغذایی که باید بخورید تا میزان موردنیاز بدنتان را تامین کنید کمی برای معده‌تان سنگین خواهد بود.


برای حفظ عضلات بدن باید یک گرم پروتئین به ازای هر کیلو از وزن بدن مصرف کنید و اگر بخواهید عضله‌سازی کنید، این میزان باید به یک و نیم گرم به ازای هر کیلو از وزن بدن برسد. علاوه‌ بر این، باید 1000-500 کالری اضافه‌تر هم در روز بالاتر از متابولیسم پایه بدنتان مصرف کنید. این حجم بالای موادغذایی و پروتئین باید شامل موادغذایی باشد که به طور طبیعی تستوسترون را در بدنتان افزایش می‌دهد؛ مثل گوشت گوساله، تخم‌مرغ و غذاهای دریایی (سایر موادغذایی کم کالری برای افزایش سطح تستوسترون بدن سیر و کلم‌بروکلی هستند).

5 - ترکیب کردن تمرین
توصیه ترکیب کردن نباید سوء تعبیر شود. منظور این نیست که باید هر روز تمرینتان را تغییر دهید ( که برای چربی‌سوزی خیلی خوب است اما برای عضله‌سازی چندان مناسب نیست ). درعوض، باید هر هفته به مدت 3 تا 5 هفته یک تمرین مشخص را دنبال کنید اما باید از انواع استراتژی‌های مختلف طی ست‌های خود استفاده کنید تا تمرینتان را کمی دچار چالش کنید.

6 - استفاده از وزنه‌های سنگین
اکثر مردان لاغراندام برای اینکه عضله‌ سازی کنند، وزنه‌های کافی بلند نمی‌کنند. این یکی از دلایلی است که وجود مربی‌ خصوصی یا یک حریف‌ تمرینی را الزامی می‌کند؛ این افراد به شما کمک می‌کنند بتوانید وزنه‌های سنگین‌تری را با ایمنی بیشتری بلند کنید.

با اینکه ست‌های بیشتر ( مثل 6 - 4 ) و تکرارهای بالاتر ( 12 - 10 ) کمک می‌کند سریعتر از زمانی که از ست‌ها و تکرارهای کمتر استفاده می‌کنید (که برای افزایش قدرت بهتر هستند)، عضله‌سازی کنید، اما باز هم نیاز است که از وزنه‌هایی استفاده کنید که عضلاتتان را در انتهای ست، به طور کامل خسته کنند. بعنوان مثال، اگر قرار است 5 ست 10 تکرار از اسکات هالتر انجام دهید، باید وزنه‌ای را انتخاب کنید که 3 تکرار آخر را به دشواری انجام دهید.


7 - تمرین منظم
وقتی حجمتان را افزایش دادید، حفظ عضلات بسیار راحت‌تر از حفظ قدرت و استقامت است. یک دونده طی سه روز استراحت بعد از تمرین شروع به از دست دادن ظرفیت اکسیژن خود می‌کند. اما برای حفظ عضله یک روز تمرین در هفته هم کافی است. اما، به دست آوردن عضله در ابتدای کار بسیار دشوار است و برای مردان لاغراندام به 6-4 تمرین برای هر گروه‌عضلانی برای عضله‌سازی نیاز است (اگر تمرین روی هر گروه‌عضلانی دوبار در هفته باشد، نتیجه‌گیری سریعتر اتفاق خواهد افتاد).

برای تمرین منظم، یک برنامه متداول و موثر این است که روز اول روی سینه و زیربغل و پشت، روز دوم روی سرشانه، جلو بازو و پشت‌ بازو و روز سوم روی پایین‌ تنه و میان‌ تنه کار کنید. بعد یک روز استراحت کرده و دوباره برنامه را تکرار کنید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: پنج شنبه 31 مرداد 1391برچسب:7 نکته مهم در عضله سازی مردان لاغر اندام,
ارسال توسط سعيد كريمي

از استرس هایتان حرف بزنید




سلامت نیوز : برای کاهش استرس و مقابله آ‌ن حتما از استرس هایتان با اطرافیان صحبت کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مبارزه با استرس از مهم ترین کارهایی است که موجب می شود از گذران عمر بهره ببرید.

1- از استرس هایتان حرف بزنید
با یک فرد صبور و رازدار و یک دوست واقعی مشکلات خود را بازگو کنید تا وزن آنها را کم کنید، علاوه بر آن معمولا وقتی سفره دلتان راجلوی کسی بازمی کنید، او هم از مشکلاتش با شما حرف می زند و متوجه می شوید که در این دنیا، تنها شما نیستید که مشکل دارید و این یعنی آرامش.

2- فقط به زمان حال فکر کنید
گذشته و آینده تان را خیلی جدی نگرید
اصلا به کوتاهی های که هر گذشته در حق خودتان کرده اید فکر نکنید.

3- ترس ازحوادث از خود آن چیز سخت تر و دردناک تر است.

4- به خودتان استراحت بدهید
گاه کمی تنهایی، کمی بچگی کردن یا هر چیزی که شاید دوست داشته باشید که بتواند از دنیای واقعی دورتان کند و خستگی را فراموش کنید.

5- ورزش دشمن استرس است
هر نوع ورزش یا نرمشی که دوست دارید و با بدن شما هماهنگی دارد می تواند استرس را از جسم و روحتان دور کند.

6-واقع بین باشید
بشتر استرس افراد به این دلیل است که روی افکار خود کنترل ندارند.

7-زندگی، میدان مسابقه اسب دوانی نیست
خودتان را دایم با دیگران مقایسه نکنید، مقایسه کردن و رقابت پیشگی استرس زا است.
زندگی ساده تر از چیزی است که تنها فکرش را می کنید
پس هیچ دو نفری لزوما نباید مثل هم باشند خودتان باشید.

8-از مواجهه شدن با عوامل ترس زا هراس نداشته باشید. ترس، تولید استرس می کند.
وقتی به هر علت یا بیماری دچار درد می شوید از مراجعه به پزشک نهراسید یا مثلا وقتی باید به دندان پزشک بروید در واقع نیم ساعت جنگیدن با درد، بهتر از یک عمر زندگی با ترس و درد است.

9- خوب بخورید و بخوابید، شعارتان ( بی خیال دنیا) باشد
فردی که درست نخوابد و خوب نخورد، مغزش درست کار نمی کند آدم وقتی گرسنه و خسته است یک وزنه یک کیلویی را هم نمی تواند بلند کند، چه برسد به یک فکر چند کلیویی!!!

10- بخندید (بخندید)
همه مشکل دارند
یاد بگیرید به مشکلات دنیا بخندید. 

چتروم جرقه ايراني باكس
كارت شارژ به قيمت دولتي و نمايندگي ايرانسل و همراه اول


تاریخ: پنج شنبه 29 مرداد 1391برچسب:از استرس هایتان حرف بزنید,
ارسال توسط سعيد كريمي

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 74 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 1187
بازدید کل : 943800
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 2



Alternative content






Powered by WebGozar